Opinie o biurach podróży. Zobacz listę biur podróży

Rainbow Tours – przeczytaj jakie są opinie o biurze podróży

Rainbow to drugie w Polsce najpopularniejsze biuro podróży, które organizuje wczasy, wakacje oraz wycieczki objazdowe do wielu fascynujących zakątków świata – między innymi do niemalże całej Europy, obu Ameryk czy też do Afryki. Dowiedz się, jakie są Rainbow opinie oraz czego można spodziewać się po wykupieniu wycieczki w tej prężnie działającej, polskiej firmie turystycznej.

Biuro turystyczne Rainbow opinie i krótka historia

Rainbow to obecnie jedno z największych na polskim rynku biur podróży. Swoją działalność rozpoczęło w roku 1990, sprzedając bilety do Londynu na własną linię autokarową. Z czasem oferta ta została powiększona o organizowanie wycieczek autokarowych do niemalże całej Europy, a następnie lotniczych do wielu krajów świata. Firma oferuje podczas sezonu zimowego imprezy sylwestrowe oraz narciarskie we Francji i Włoszech. W roku 2008 weszła na Giełdę Papierów Wartościowych, co znacząco przyśpieszyło jej rozwój. Rainbow zyskuje pozytywne opinie oraz cały czas poszerza zakres swoich usług, otwierając nowe oddziały i podnosząc jakość obsługi klienta. Obecnie jest członkiem Polskiej Izby Turystyki oraz agentem IATA. Zajmuje się sprzedażą grupową oraz indywidualną. Posiada ponad 40 własnych oddziałów oraz 900 agentów w całej Polsce. Jakie są najpopularniejsze kierunki organizowanych wycieczek? Znajdziemy wśród nich Grecję, Hiszpanię, Włochy, Turcję, Egipt, Chorwację, Bułgarię, Tunezję, Cypr oraz Maroko.

R.A.T.I.N.G biura podróży Rainbow

R.A.T.I.N.G biura podróży Rainbow z ostatnich 5 lat wg. Traveldata:

RokRating
2015AA
2016AA
2017AA
2018A
2019BBB


Czy biuro podróży posiada oddziały stacjonarne?

Rainbow posiada biura stacjonarne w całej Polsce, na terenie każdego województwa. Skorzystać można z osobistej obsługi aż w 40 oddziałach stacjonarnych, w miastach takich jak Warszawa, Łódź, Kraków, Szczecin, Poznań, Gdańsk, Katowice, Wrocław, Lublin czy Białystok. Poszczególne punkty znajdują się również w mniejszych miejscowościach. Szczegółowy opis każdego miasta, w którym znajduje się biuro stacjonarne lub punkt obsługi klienta firmy Rainbow można znaleźć na firmowej stronie touroperatora.

Rainbow Tours opinie klientów, które warto znać

Rainbow jest obecnie drugim co do wielkości operatorem wycieczek w naszym kraju. Wyróżnia się wieloma pozytywnymi opiniami, wśród których wymienić można między innymi:

1. Zgodność oferty z jej realizacją. Rainbow organizując wycieczki, przykłada uwagę do najdrobniejszych szczegółów, ściśle trzymając się ustalonego wcześniej planu. Dzięki temu klienci zawsze wiedzą, czego mogą spodziewać się po wyjeździe. Nie czekają na nich nieoczekiwane niespodzianki. Firma dokłada starań, aby zyskać opinie rzetelnej i solidnej.

2. Wiarygodność i gwarancja bezpieczeństwa. Rainbow należy do Polskiej Izby Turystyki. W roku 2010 przystąpiło do programu Rzetelna Firma, co wyraźne świadczy o jej wiarygodności. Co jest godne uwagi, ma gwarancję ubezpieczeniową, aby pokryć koszty powrotu turystów do kraju oraz gwarantuje zwrot wpłat wniesionych przez klientów. Jest to jedna z najwyższych kwot ubezpieczeniowych w naszym kraju, ponieważ wynosi aż 60 milionów złotych.

3. Mocną stroną firmy są ludzie. Zarówno rezydenci, jak i piloci regularnie poddawani są licznym szkoleniom, co pomaga im świadczyć usługi najwyższej jakości. Wyróżniają się wiedzą oraz doświadczeniem, które jest efektem wieloletniej praktyki w branży turystycznej.

4. Promocje dla stałych klientów i dużych rodzin. Rainbow jako oficjalny partner Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej oferuje atrakcyjny system zniżek dla wielodzietnych rodzin, niezależnie od ich dochodów. Na atrakcyjne rabaty mogą też liczyć osoby, które regularnie korzystają z jej usług turystycznych, otrzymując Kartę Stałego Klienta oraz związane z nią zniżki i udogodnienia.

5. Dobre warunki za odwołane terminy – w przypadku odwołania wycieczki, klienci mogą liczyć na bardzo atrakcyjne rekompensaty, na przykład bony 110% do wykorzystania na inne kierunki lub atrakcyjne vouchery.

6. Dobrze organizowane wyjazdy – ciekawa oferta wycieczek fakultatywnych wraz ze starannym zorganizowaniem całego wyjazdu sprawiają, że klienci czują się pewnie i bez obaw mogą korzystać z udanego wypoczynku. Godny uwagi jest też sprawny kontakt z rezydentami i dobra opieka podczas całych wakacji.

Rainbow opinie negatywne

1. Długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy z wyjazdu. W przypadku zrezygnowania z wyjazdu przez klienta, firma pobiera 7% wpłaconej zaliczki oraz gwarantuje, że pieniądze pojawią się na koncie bankowym w przeciągu 194 dni. Chociaż znana jest z uczciwości, dla wielu osób jest to bardzo długi czas oczekiwania, ponieważ „zamrożonych” w ten sposób pieniędzy nie mogą przeznaczyć na inne cele. Warto jednak pamiętać, że jeżeli to biuro podróży odpowiedzialne jest za odwołanie wycieczki, zwrot kosztów organizowany jest w przeciągu 14 dni.

2. Wysokie ceny imprez turystycznych. Rainbow cieszy się renomą w naszym kraju oraz oferuje wysoką jakość swoich usług. Niekiedy przekłada się na wysokie ceny biletów lub pobytów w hotelu. W większości przypadków cena jednak idzie w parze z jakością oraz rzetelnym podejściem. Co więcej, niekiedy można trafić na atrakcyjne rabaty.

Rainbow nasza opinia

Rainbow Tours to pełne tradycji polskie biuro podróży, które cały czas się rozwija, wprowadzając ciekawe propozycje wycieczkowe dla miłośników podróży. Oferuje dobrze zorganizowane wyjazdy w piękne zakątki świata oraz starannie przygotowane wycieczki fakultatywne. Dobrze przeszkolony personel i kompetentni rezydenci to duży atut firmy. Godne uwagi są także interesujące kierunki wycieczek, dobranych do okoliczności i potrzeb klientów – między innymi wyjazdy sylwestrowe lub narciarskie w zimowym sezonie. Według naszej opinii Rainbow to jeden z najlepszych touroperatorów w naszym kraju, z którym warto wybrać się zarówno na krótsze, jak i dłuższe wyjazdy. 

Artur Trzcionkowski

Fan ekonomicznych podróży. Lubię spontaniczne wyjazdy, odkrywanie nowych miejsc, smaków oraz odpoczywanie w nieznanych mi zakątkach.

3 komentarzy

  1. Ze wszystkich biur podrózy, jakie oferują teraz wyjazdy w Polsce, jedno z niewielu, które po pandemii rozkwitło jak feniks z popiołu. I programy warte uwagi i ceny w porządku, zważywszy na wszechobecne podwyżki.

  2. PRZESTRZEGAM
    Nie warto kupowac nic w firmie RainbowTours z wyprzedzeniem. Ceny wycieczek skacza regularnie. Cena za moj wyjazd zmieniala sie od 500 zl do 2500 zl w dol. Dobrze zweryfikujcie oferte zanim cokolwiek kupicie.

  3. Szanowni Panstwo,

    Pragnąłbym opisac incydent do ktorego doszlo w dniu dzisiejszym w Albanii na poczatku wycieczki „Perla Macedonii”.

    W wycieczce tej bralismy udzial Ja I moj Ojciec.Zalaczam dokumentacje w dodanych plikach.Prowadzacym byl Jacek Kowalski.Postepowanie tej osoby bedzie kluczowe dla dalszych wydarzen.

    Krotko po odjezdzie spod hotelu cala grupa wycieczki zostala przezen przywitana zartobliwym wspolczuciem dla niewyspania wiekszosci czlonkow i poinformowana ze jedziemy z pewna rezerwa czasowa i bedzie to mialo odzwierciedlenie w czasie jazdy zaleznym od warunkow drogowych ,dlugosci postoju oraz odprawy na granice.Przypomnial rowniez o koniecznosci posiadania paszportu lub dowodu osobistego.W tym momencie zorientowalem sie za zostawilem moj paszport w pokoju hotelowym.Kiedy zglosilem problem prowadzacemu jego reakcja byla zdecydowanie negatywna.W tonie sarkastycznym napietnowal mnie przed grupa I zantagonizowal ja przeciwko mnie obwiniajac mnie za problem.Pomimo ze od opuszczenia hotelu minelo piec minut odmowil zawrocenia twierdzac ze do najblizszego zjazdu jest 20 minut I ze rozbije to plan wycieczki.Wkrotce zaprzeczyl czynnie swoim slowom proszac kierowce o zjazd na skrzyzowanie na wiadukcie z ktorego byl latwy dostep do zjazdu na oba kierunki autostrady.Na moja sugestie ze nie odjechalismy daleko I powrot nie zabierze wiele minut ponownie zdezawuowal mnie twierdzac ze znalezienie paszportu zabierze mi 15 minut a powrot ponad dwukrotnie tyle-mimo ze znajdowalismy sie doslownie kilka minut drogi od hotelu a warunki drogowe były dogodne.Jako alternatywę zaproponowal mi powrot pieszo do hotelu(przez wiele kilometres wzdluz autostrady w rozpoczynajacym sie upale,)pozostanie na granicy macedonskiej lub PROBE SKORUMPOWANIA POGRANICZNIKOW MACEDONSKICH(SIC!).za sume 100 EURO!,,Kontunuowal tez antagonizowanie innych pasazerow przeciwko mnie grozac mi ZLINCZOWANIEM przez reszte pasazerow.Nastepnie zmusil mnie do opuszczenia autobusu twierdzac ze taksowka przyjedzie za 20 minut I ze musze sam za nia zaplacic.Czlowiek ten zostawil mnie na trawniku zakretow zjazdu z autostrady w wyjatkowo podlym I niekomfortowym miejscu gdzie narazony bylem na wysoka temperature operujacego slonca,odwodnienie ,halas I kurz przejezdzajacych samochodow bez mozliwosci jakiegokolwiek schronienia;Kiedu po ponad 40 minutach przyjechal samochód z logo RAINBOW okazalo sie ze niedaleko byla stacja benzynowa na ktorej mozna bylo oczekiwac w ludzkich warunkach.Jacek Kowalski nie zadal sobie jednak trudu by mnie tam dostarczyc.

    A oto odpowiedz na reklamacje:

    Szanowni Panowie,
    W odpowiedzi na korespondencję mailową otrzymaną w dn. 31.05.br., 2.06.br.
    oraz 27.06.br. pragniemy w pierwszej kolejności podziękować Panom za skorzystanie z oferty
    Rainbow Tours i za poinformowanie nas o swoich zastrzeżeniach. Po uważnym zapoznaniu
    się ze sprawą oraz przeprowadzeniu niezbędnych konsultacji jesteśmy zobowiązani udzielić
    niezbędnych wyjaśnień.
    Z niepokojem przyjmujemy opisane uwagi o zaobserwowanych nieprawidłowościach
    w postawie zawodowej naszego rezydenta, który towarzyszył Klientom podczas wycieczki
    fakultatywnej do Ochrydy. Uprzejmie wskazujemy, iż Rainbow Tours bardzo uważnie
    dokonuje wyboru osób, którym powierza opiekę nad swymi Klientami w miejscu realizacji
    imprezy. Dbamy, aby wybrane na to stanowisko osoby cechowały kultura osobista,
    odpowiednie predyspozycje, zdolności organizacyjne i profesjonalizm. W tym miejscu
    pragniemy zapewnić, że pan Jacek posiada wszelkie stosowne kwalifikacje do wykonywania
    swego zawodu. Przykro nam z powodu Panów negatywnej oceny jego pracy. Wszystkie
    opisane uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Zapewniamy, że pan
    Kowalski nie miał zamiaru w jakikolwiek sposób uchybić Panom swym zachowaniem.
    Podkreślamy w tym miejscu, że informacja o konieczności zabrania dowodu
    osobistego lub paszportu na wycieczkę pn. „Ochryd – perła Macedonii” widnieje w aneksie
    do umowy o rezerwację nr 5744391, jak i w kopercie powitalnej przekazywanej naszym
    Klientom po przylocie do Albanii. Przypominają o tym również rezydenci podczas spotkania
    informacyjnego organizowanego na początku pobytu. Jak wynika z poczynionych ustaleń,
    informacja o nieposiadaniu wymaganego dokumentu tożsamości przez Pana Piotra została
    przekazana rezydentowi po wjeździe autokaru na autostradę. Nasz przedstawiciel zaprzecza,
    jakoby podczas podjętej wówczas rozmowy odnosił się do Pana Lemieszka w negatywny
    sposób, czy podejmował działania prowadzące do powstania pomiędzy Uczestnikami wyjazdu
    sytuacji konfliktowych. Jak podaje, poprosił o ponowne zweryfikowanie, czy wymagany
    dokument został zabrany do bagażu podręcznego. Równocześnie poprosił kierowcę autokaru
    o skierowanie się do najbliższego zjazdu z autostrady – miejsce to nie było jednak
    zlokalizowane w pobliżu hotelu Casa Durres. Rezydent stanowczo zaprzecza także, by miał
    sugerować Panu Piotrowi pieszy powrót do hotelu, czy podjęcie nielegalnej próby
    przekroczenia granicy. Nasz przedstawiciel pomógł natomiast Panu Lemieszkowi zamówić
    taksówkę do hotelu. Jak relacjonuje, miejsce oczekiwania na jej przyjazd nie stwarzało
    jakiegokolwiek zagrożenia dla osoby oczekującej, było dobrze widoczne, a temperatura
    wówczas panująca nie była wysoka. Informujemy, że ze względu na założenia logistyczne
    i organizacyjne wycieczki, nie było możliwości ponownego przejazdu autokaru do obiektu
    Casa Durres. Nie wynikało to bynajmniej ze złej woli rezydenta. Nie zgadzamy
    się ze stwierdzeniem, jakoby sposób pełnienia przez niego obowiązków zawodowych narażał
    naszych Klientów na niebezpieczeństwo. Zapewniamy w tym miejscu, że program wycieczki
    do Ochrydy jest odpowiedni dla Turystów w każdym wieku. Ustaliliśmy dodatkowo,
    że w trosce o utrzymanie pozytywnych relacji, pan Kowalski oferował Panu Piotrowi
    możliwość zamiany przedmiotowej wycieczki fakultatywnej na inną.
    Reasumując, zapewniamy, że szanujemy naszych Klientów, a Ich zadowolenie
    z organizowanych przez nas imprez uznajemy za priorytet. Uwzględniając poczynione
    ustalenia informujemy, że nie znajdujemy przesłanek do uznania zasadności wniesionych
    zarzutów, a tym samym do udzielenia Panom jakiejkolwiek rekompensaty, czy zwrotu środków
    uiszczonych na poczet przejazdu taksówką – przyczyna korzystania z niej przez Pana Piotra
    nie wynikała bowiem z jakichkolwiek uchybień po stronie naszego biura. Biorąc także
    pod uwagę zapisy regulaminu zakupu wycieczek fakultatywnych (II. Zakup, rezygnacje,
    anulacje), bezkosztowa rezygnacja z imprezy lokalnej możliwa jest najpóźniej na jeden dzień
    przed rozpoczęciem głównej imprezy turystycznej.
    Pozostajemy z nadzieją, iż powyższe stanowisko spotka się z Panów zrozumieniem.
    Ufamy również, że w przyszłości jeszcze niejednokrotnie będziemy mogli Panów
    gościć na organizowanych przez nas imprezach turystycznych.
    Z wyrazami szacunku,
    Paulina Sobolewska
    Dział Kontroli Jakości i Reklamacji

    Coz dodac?Psychopate-kierownika rezydentow-kryje zarzad cynikow.

    Chcac uniknac podobnych „atrakcji” pozostaje jedyna rada:UNIKAC „RAINBOW” JAK CIEZKIEJ ZARAZY!!!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button